Headerbild

Gbg-serien 2012

Serien har kanske inte samlat riktigt lika många lag i år som den brukar men 44 lag verkar vara anmälda och har startat. Vår klubb har verkligen nytt rekord och representerar med deltagande i 10 lag, dvs. nästan 25% av totala antalet lag!

I div 1A spelar "PEPS & PEPS & PEPS" som består av Stig F-Mikael. Resultat och deras tabell. Deras lag är det enda som har chans på några prispengar, de tävlar om första och andra priset i hela tävlingen.

I div 1B spelar "D E la Boulefaktor" som består av Sören-Joakim-Sanna. Resultat och deras tabell.

I div 2A spelar hela 3 lag med DEB-anknytning; "Boules of Fire" som består av Kjell-Bengt-Silvia, "SLOK" med Lena i laget. (Dessutom med icke-DEB:are André och Molle.) samt även "La Boule Sulfureuse" bestående av Pascal-Stephane (och Jens - ej med i DEB). Resultat och deras tabell.

I div 3A spelar "Kräftans vänkrets" med Marie (och Håkan- ej med i DEB). Resultat och deras tabell.

Div 3B är nästan klubbmästerskap för D Ela Boule. Hela hela fyra DEB-lag är med i den serien! "DEButanterna" som består av Magnus-Katarina-Göran, "Duo Boule" som består av Jerry-Eva, Susanne (med Dick - ej med i DEB) i lag "Kalvboulejong" samt "Blues-Boule" med Kent och Ulf. Resultat och deras tabell.