Träningstider!

Under utomhussäsongen träffas vi på Boulecenter Slottskogsvallen på onsdagar från ca kl 17.30 och håller på så länge vi känner för det :-)

Även på söndagar vid ca kl 13.00 så brukar somliga försöka komma till Slottskogsvallen för träning/sammankomst.

Ibland försöker vi även utlokalisera träningarna/sammankomsterna till andra lämpliga platser i stan. Exempelvis i trädgårdsföreningen vid restaurang Trädgårn, vid Röda Sten etc etc.

För sådana utlokaliseringar och även för övriga spontana träningstillfällen/sammankomster så uppmanas alla att kommunicera det via mail , sms etc.

Under inomhussäsongen tränar vi i Boulecenter Majvallen. Klubben hyr 4 banor i BCM (bana 1, 2, 3 och 4) på onsdagar mellan 18.00 och 21.00 och alla medlemmar är då välkomna för att spela och träna.

Även på söndagar runt kl 13-14 hyr vi en bana. De som vill träffas då ca 13.00 och 8 spelare ingår i banhyran. Är vi fler än 8 spelare utan hallkort närvarande så delar dessa på den överskjutande kostnaden.