Bli medlem!

Vill man bli medlem i D. E. la Boule så tar man lämpligen kontakt via e-post (delaboule1984@gmail.com)! Man kan också komma till något av våra träningstillfällen på onsdagar - under inomhussäsongen okt-mars i Boulecenter Majvallen och under utomhussäsongen apr-sep vid Boulecenter Slottskogsvallen.

Vår klubb ser solidarisk gemenskap, jämlikt umgänge och juste bemötande som väldigt viktiga grundpelare och självklarheter! Förutom boulespelandet då såklart!

Medlemskapet 2023 kostar 400 kr per år, inklusive "medlemsskapet" i Boulealliansen och därmed rätten att spela på Boulecenter Slottskogsvallen. Juniorer (upp till det år man fyller 17) kostar 100 kr. Vill man tävla måste man ha licens och då tillkommer:

Seniorlicens (from. det år man fyller 18) 300:-
Juniorlicens (tom det år man fyller 17) 100:-

Introduktionslicens (nybörjare eller ej haft licens senaste 3 åren) 100:- första året.

Plusgiro 487 51 48 - 1

Sänd oss även e-post (delaboule1984 (snabel-a) gmail.com) med ditt namn, personnummer, samt även adress, telefonnummer, ev. tidigare licensnummer. Observera att du därmed ger ditt samtycke till registrering av dina personuppgifter i Svenska Bouleförbundets/Riksidrottsförbundets register! Dessa lämnas ej vidare men databehandlas alltså av förbunden. Ta kontakt med oss om du behöver annan lösning kring dina personuppgifter.